lasius niger (Bas)

Alle Lasius kolonies van de leden
Plaats reactie
AntkeeperBas
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 juli 2018
Gender:
Leeftijd: 19

lasius niger (Bas)

Bericht door AntkeeperBas »

Ik ben Bas en ben net begonnen met deze hobby ik ga hier een blog bijhouden over hoe het gaat met me koninginnen want ik heb er 5

Dag 3:
er zijn er al 3 met broed en ze zitten lekker rustig in hun reageerbuisje en zitten in het donker ik heb het doosje op wat watjes gezet tegen de trillingen ik ga ze nu met rust laten tot ik weer terug ben van vakantie en ik ben weg van 15 juli tot 29 juli

voor vragen en tips
http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=31&t=11762
Laatst gewijzigd door AntkeeperBas op 09 jul 2018, 21:53, 3 keer totaal gewijzigd.
King4457
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 juni 2018
Locatie: Rotterdam
Gender:
Leeftijd: 20

Re: lasius niger (Bas)

Bericht door King4457 »

Maak een V&O aan. Is mijn tipje :P
AntkeeperBas
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 juli 2018
Gender:
Leeftijd: 19

Re: lasius niger (Bas)

Bericht door AntkeeperBas »

Dag 3:
ik keek nog een keertje bij de gynes en toen viel me op dat er 1 dood is maar ik kwam er ook achter dat alle vier de andere gynes broed hebben en daar ben ik blij mee.
AntkeeperBas
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 juli 2018
Gender:
Leeftijd: 19

Re: lasius niger (Bas)

Bericht door AntkeeperBas »

Ik ben thuis van vakantie en ik ga weer een update maken als de eerste werksters er zijn.
Ik denk binnen 1 a 2 weken.
AntkeeperBas
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 juli 2018
Gender:
Leeftijd: 19

Re: lasius niger (Bas)

Bericht door AntkeeperBas »

Er is net iets gebeurt ik liep naar me kamer met me toetsenbord en toen liet ik die op mijn mieren tafel vallen 1 kolonie is niks mee gebeurt maar 2 andere vielen er van af ik heb toen snel alle ontsnapten miertje weer in het buisje gedaan en snel weer in de buiten wereld gelegt ik hoop niet dat ik de kolonies nu heb vermoord.
Plaats reactie